Usuwanie blizn po oparzeniu - Bielsko-Biała

Blizny po oparzeniach nie tylko powodują ból w procesie gojenia, ale pozostają przez wiele lat, zniekształcają skórę, ograniczają swobodę ruchów i powodują dyskomfort. Nie jest tajemnicą, że oparzenia goją się przez długi czas, a w niektórych przypadkach nie mogą się same zagoić i wymagany jest przeszczep skóry.

Skuteczne usuwanie blizn po oparzeniach sprawia, że te stają się mniej widoczne, bledną, skóra stopniowo staje się bardziej miękka i elastyczna, a ruchliwość stawów powraca. Zabieg sprawdza się zarówno w przypadku świeżych, jak i starych blizn pooparzeniowych.

Podczas wstępnej konsultacji kosmetolog ocenia istniejące deformacje blizny i proponuje pacjentowi jeden lub inny program leczenia blizny. W naszej klinice w Bielsku – Białej przeprowadza się chirurgiczną i kosmetyczną korekcję zmian bliznowaciejących skóry, w tym po oparzeniach. W naszej klinice z powodzeniem praktykujemy leczenie blizn po cięciu cesarskim, usuwanie zapalenia wyrostka robaczkowego i innych operacji, usuwanie blizn po oparzeniach, urazach mechanicznych i chemicznych; korygujemy blizny po trądziku (leczenie potrądzikowe) i innych chorobach skóry.

Karboksyterapia – Carboxytherapy Dual XT®

To mistrz skutecznej dystrybucji. Wysokiej klasy urządzenie, którym można przeprowadzać kilka zabiegów jednocześnie. Służy nam do realizacji zabiegu Carbolift®, czyli Mikroinfuzji wieloigłowej, wykonywanej na głębokość…...

• usuwanie blizn po oparzeniu.

• ciąża i laktacja,
  • choroby nowotworowe,
  • zaburzenie krzepliwości krwi.

Nasza klinika - Bielsko-Biała

ul. Bolesława Prusa 61