Usuwanie znamion

Usuwanie znamion pozwala skutecznie pozbyć się przebarwień i pieprzyków. Te pojawiają się z powodu nagromadzenia komórek pigmentowych, które znajdują się między skórą właściwą (wewnętrzną warstwą skóry) a naskórkiem (najwyższa warstwa skóry). Znamiona mogą znajdować się wewnątrz skóry właściwej, na jej powierzchni lub w granicznych warstwach skóry.

W większości przypadków małe i średnie formacje nie są niebezpieczne i wymagają jedynie obserwacji przez specjalistę. Jednak czasami konieczne jest usunięcie znamion. Przed usunięciem laserem skóra jest badana. Najpierw lekarz przeprowadza oględziny, a następnie bada przebarwienie w wielokrotnym powiększeniu. To bezpieczna, nieinwazyjna i prosta metoda diagnostyczna, która pozwala na szczegółową wizualizację nie tylko powierzchownych, ale także głębokich warstw skóry.

Pod działaniem lasera komórki ulegają nagrzaniu i zniszczeniu, a laser koaguluje pobliskie naczynia krwionośne, więc ryzyko krwawienia jest znikome. W naszych placówkach medycznych zabiegi usuwania pieprzyków wykonywane są na wysokim profesjonalnym poziomie z wykorzystaniem nowoczesnej technologii najnowszej generacji, co eliminuje ryzyko powikłań czy blizn pooperacyjnych. Usuwanie znamion można wykonać w dowolnym czasie, badanie nie wpływa na zwykły tryb życia.

• włókniaki,
  • prosaki,
  • brodawki wirusowe,
  • narośla skórne.

• zaburzenia krzepliwości krwi,
  • opryszczka w miejscu zabiegowym.