Blefaroplastyka

Wykonujemy plastykę powiek 3D, posługując się pionierską metodą, która nie wymaga użycia skalpela, wycięcia skóry, czy uszkodzenia naskórka. Korzystamy z innowacyjnego urządzenia Ellisys Duo – to frakcyjny mikroigłowy RF.

Blefaroplastyka przywraca młode i zdrowe spojrzenie. Zadedykowana jest osobom, które skarżą się na opadające powieki, worki pod oczami, zwiotczałą skórę wokół oczu. Twarz przy takich zmianach sprawia wrażenie zmęczonej i chorej. Czasem faktycznie powieki ciążą tak bardzo, że utrudniają widzenie i powodują ból głowy.

Blefaroplastyka rozwiązuje szereg tych problemów. Twarz odzyskuje swój pogodny wyraz, wygląda znacznie młodziej, odsłaniają się oczy, czoło i powieki przestają ciążyć i przytłaczać.

Choć w trakcie zabiegu, w skórze odbywa się szereg ważnych procesów, w odbiorze pacjenta jest on dość prosty i nieskomplikowany. Polega na przykładaniu do powiek specjalnego urządzenia z mikroigiełkami, między którymi w skórze wytwarzają się Emitowana energia prowadzi do kontrolowanych uszkodzeń. Dla komórek to jednoznaczny sygnał do odbudowy.

Korzystając z tej metody, działamy bezpośrednio w miejscu przeznaczenia, bez uszkodzenia naskórka. Ryzyko jakichkolwiek powikłań sprowadzone jest do minimum. Po zabiegu skóra może być zaczerwieniona do kilku godzin po zabiegu. Okres rekonwalescencji trwa 1 dzień.

Urządzenie Ellisys Duo daje nam możliwość pracy na różnych głębokościach powieki. Zabieg jest maksymalnie skuteczny, kończy go oczekiwany efekt wyraźnie podniesionych powiek.

Radiofrekwencja mikroigłowa Ellisys – blefaroplastyka powiek

Zastanawiasz się, czy jest sposób na ciążące, opadające fałdy powiek, które Cię postarzają i dają wrażenie zmęczenia a nawet choroby? Powieki można „podnieść” i przywrócić…...

• ograniczenie pola widzenia,
  • niewydolność mięśnia dźwigacza powieki górnej,
  • bóle głowy,
  • zmęczenie i uczucie ciężkości powiek – spowodowane wiotką skórą powiek,
  • opadająca powieka,
  • zwiotczała skóra powiek, utrata jędrności w tej okolicy.

• niewydolność krążenia,
  • niewydolność wątroby,
  • cukrzyca,
  • skazy naczyniowe,
  • niedokrwistość,
  • nieuregulowane ciśnienie tętnicze krwi,
  • infekcje,
  • choroby zębów,
  • stany zapalne skóry twarzy.