Radiofrekwencja mikroigłowa Ellisys – blefaroplastyka powiek

Zastanawiasz się, czy jest sposób na ciążące, opadające fałdy powiek, które Cię postarzają i dają wrażenie zmęczenia a nawet choroby? Powieki można „podnieść” i przywrócić im napięcie zabiegiem blefaroplastyki, który wykonuje się między innymi za pomocą radiofrekwencji igłowej Elissys Duo. Zabieg daje świetne efekty, jest mniej atraumatyczny i stanowi wartą rozpatrzenia alternatywę do operacyjnych rozwiązań z użyciem skalpela.

Skóra oczu jest cienka, delikatna i z biegiem lat niemal całkowicie pozbawiona gruczołów łojowych. Czas jest dla niej mniej łaskawy niż dla innych obszarów skóry. Bywa, że gdy powieka utraci jędrność w okolicy oka zbiera się większy, ciążący fałd, który nie tylko wygląda nieestetycznie, czy postarza twarz, ale także może powodować problemy zdrowotne – bóle głowy, ograniczenia pola widzenia czy astygmatyzm.

Gabinety kosmetologiczne mają do zaoferowania w takich przypadkach zabieg blefaroplastyki – polegający na nacięciu powieki i usunięciu mięśnia okrężnego oka oraz przepukliny tłuszczowej. Zostaje zlikwidowany nadplanowy fałd, który powiece ciążył. W efekcie odzyskuje się jędrność i napięcie powiek, a uciążliwy ból głowy czy problemy z widzeniem odchodzą w zapomnienie.

By ten efekt osiągnąć nie musisz kłaść się na stół operacyjny. W SC Beauty Clinic oferujemy zabieg z użyciem radiofrekwencji mikroigłowej Ellisys Duo. Blefaroplastyka wykonywana jest bez nacinania skóry, za pomocą mikroigieł, które perforują skórę i umożliwiają wytworzenie w niej pola magnetycznego. Powstała energia, precyzyjnie umiejscowiona i odpowiednio skierowana, w kontrolowany sposób uszkadza właściwe tkanki i doprowadza do silnej regeneracji komórek. Rozpoczyna się remodeling podskórnego kolagenu okolic oka. Dzięki zaawansowaniu technologii specjalista doskonale wie na jaką głębokość kieruje fale i jaką temperaturą działa na tkanki. Zabieg redukuje przepuklinę i obrzęk powiek, unosi je i przywraca im napięcia. Oko zyskuje odmłodzoną oprawę.

Korzystając z tej metody, działamy bezpośrednio w miejscu przeznaczenia, bez uszkodzenia naskórka. Ryzyko jakichkolwiek powikłań sprowadzone jest do minimum. Po zabiegu skóra może być zaczerwieniona do kilku godzin. Okres rekonwalescencji trwa 1 dzień.

Sprawdź aktualną ofertę specjalną na ten zabieg

• ograniczenie pola widzenia,
  • niewydolność mięśnia dźwigacza powieki górnej,
  • bóle głowy,
  • zmęczenie i uczucie ciężkości powiek – spowodowane wiotką skórą powiek,
  • opadająca powieka,
  • zwiotczała skóra powiek, utrata jędrności w tej okolicy.

Efekty zabiegu

• odmłodzona oprawa oczu,
  • bardziej napięta skóra powiek,
  • redukcja fałdu i opadającej powieki,
  • ogólna poprawa wyglądu twarzy.

• niewydolność krążenia,
  • niewydolność wątroby,
  • cukrzyca,
  • skazy naczyniowe,
  • niedokrwistość,
  • nieuregulowane ciśnienie tętnicze krwi,
  • infekcje,
  • choroby zębów,
  • stany zapalne skóry twarzy.

Sprawdź cenę i zarezerwuj wizytę online

zabieg dostępny jest w klinikach:

WordPress › Błąd