Leczenie nadpotliwości

Leczenie nadpotliwości jest wskazane, gdy naturalny mechanizm pocenia, staję się nadaktywny. Pocenie się to naturalny mechanizm powstający w procesie ewolucji. Jego podstawową funkcją jest termoregulacja organizmu. Gdy ciało się nagrzewa, aktywują i uwalniają specyficzną ciecz, która chłodzi organizm podczas parowania. Nadpotliwość nie jest chorobą, a raczej indywidualną cechą organizmu, która powoduje wiele problemów w życiu codziennym.

Przy niewielkiej aktywności fizycznej osoba wydziela około 0,5 litra potu dziennie, ale wraz ze wzrostem temperatury i obciążenia objętość ta może wzrosnąć do 10 litrów. Nadpotliwość objawia się lokalnie, tylko w niektórych miejscach, w których gromadzi się najwięcej gruczołów potowych. W przypadku rozpoznania wtórnej nadmiernej potliwości należy leczyć chorobę podstawową, aby ją wyeliminować. Stosowane przez nas metody pozwalają zablokować zakończenia nerwowe, które aktywują gruczoły potowe.

W naszej klinice każdy pacjent przejdzie wstępną diagnostykę, celem ustalenia źródła problemu. Stosujemy sprawdzone i nowoczesne metody, jeśli chodzi o leczenie nadpotliwości.

• nadmierna potliwość.

• ciążą i karmienie piersią,
  • nadwrażliwość na składniki preparatu ( głównie białka – albuminy),
  • schorzenia zapalne skóry,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • zaburzenia przewodnictwa nerwowo- mięśniowego,
  • zażywanie antybiotyków aminoglikozydowych lub leków rozkurczowych.