Leczenie wypadania włosów

Każda osoba traci codziennie od 60 do 100 włosów, jeśli jednak proces ten jest wzmożony, to konieczne jest leczenie wypadania włosów. W ostatnich latach wypadanie włosów stało się jednym z najpilniejszych problemów. Aby rozwiązać ten problem, musisz zrozumieć przyczynę, zastosować odpowiednie metody leczenia i oczywiście nie zapomnieć o odpowiedniej pielęgnacji.

Wśród wielu metod stosowanych w naszej klinice, szczególnie pozytywne efekty daję mezoterapia. To zabieg polegający na wprowadzeniu w skórę głowy specjalnych „koktajli”. Ich skład dobierany jest indywidualnie. Integralnymi częściami są witaminy i związki mineralne. Iniekcje wykonuje się ultracienkimi igłami na głębokość 2-4 mm. Zabieg jest bezbolesny i trwa tylko 15 minut. Mezoterapia poprawia ukrwienie, odżywia, stymuluje wzrost włosów, zmniejsza przetłuszczanie się skóry głowy, poprawia jakość włosów.

Wszystkie zabiegi iniekcyjne nie tylko poprawiają wzrost i jakość włosów, ale także działają korzystnie na skórę głowy: nawilżają, poprawiają mikrokrążenie, regulują zawartość sebum. Metody leczenia stosowane w naszej klinice to inwestycja długoterminowa. Nie tylko na jakiś czas łagodzą objawy, ale działają na przyczynę choroby i utrzymują efekt przez wiele lat. To skuteczne leczenie wypadania włosów.

• nadmierne wypadanie włosów.

• ciąża i laktacja,
  • problemy z krzepliwością krwi.