Trycholog

Trycholog to lekarz specjalizujący się w problemach z łysieniem, nadmiernym wypadaniem włosów i ich słabą kondycją. Wszelkie niepokojące Cię objawy dotyczące włosów i skóry głowy najlepiej konsultować z trychologiem. Tym bardziej, że samodzielne próby rozwiązania problemu mogą nie przynieść oczekiwanych efektów.

Zadaniem trychologa jest profesjonalna ocena stanu skóry głowy, włosów oraz cebulek oraz leczenie schorzeń związanych z tym obszarem, np. łuszczyca, łupież, łojotokowe zapalenie skóry, czy wspomniane już łysienie oraz nadmierne wypadanie włosów.  Trycholog pomaga także ustalić właściwy sposób pielęgnacji włosów i skóry głowy odpowiadający indywidualnym potrzebom pacjenta.

Leczenie ściśle zależy od tego, co leży u źródła Twojej dolegliwości. Dlatego tak ważne, by jakąkolwiek terapię poprzedziła fachowa, rzetelna diagnoza. Taką może wykonać trycholog, który za pomocą trychometru ustala podczas wizyty kondycję twojego włosa oraz jego cebulki. Lekarz ocenia też stan skóry głowy, przeprowadzając wywiad lub zlecając badania. Dopiero na tej podstawie może ustalić odpowiednią terapię.

Leczenie nadmiernego wypadanie włosów bez ustalenia przyczyny problemu może być stratą czasu. Na rynku jest wiele dostępnych środków, które nie rozwiązują wszystkich problemów, działają tylko w określonym przypadku. Być może przyczyną Twoich dolegliwości jest niedobór witamin, a może powód jest zupełnie inny. Zamiast leczyć się metodą prób i błędów lepiej zaufać lekarzowi. Specjalista na podstawie diagnozy dobierze metodę indywidualnie do Twoich potrzeb. To gwarantuje Ci najlepsze efekty.

Sprawdź cenę i zarezerwuj wizytę online

zabieg dostępny jest w klinikach:

Warszawa Saska Kępa
Saska 5E