Leczenie łysienia - Bielsko-Biała

Łysienie (łysienie androgenowe) występuje częściej u mężczyzn niż u kobiet. Wiek, w którym zaczyna się łysienie, zależy od dziedziczności. Może rozpocząć się w wieku 20 lat lub w średnim wieku. Stopniowo włosy stają się cieńsze, linia włosów zbliża się do krawędzi głowy, na czubku głowy tworzą się łysiny. Łysienie nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, ale może poważnie zaburzyć samopoczucie emocjonalne.

Specjalista będzie w stanie określić, czy wypadanie włosów jest spowodowane chorobą, stresem itp. W tym celu zostaną przypisane odpowiednie testy. W skórze głowy znajduje się wiele naczyń, które dostarczają mieszkom włosowym składniki odżywcze, pierwiastki śladowe i tlen. Jedną z najczęstszych przyczyn większości problemów z włosami i różnych chorób skóry głowy są zaburzenia mikrokrążenia i złe odżywienie skóry głowy. Problemy te skutecznie i naturalnie rozwiązuje metoda karboksyterapii, wzmacniając fizjologiczne procesy krążenia krwi w skórze głowy w celu zwiększenia dostarczania tlenu i składników odżywczych do mieszków włosowych.

W Bielsku-Białej prowadzimy skuteczne terapie leczenia łysienia. Specjaliści pracujący w naszej klinice określą przyczyny łysienia i opracują kompleksową formę terapii.

Karboksyterapia – zabieg na włosy

Ochrona i zatrzymanie wypadania włosów, wzrost nowych, zdrowsza skóra głowy – wszechstronność terapii medycznym dwutlenkiem węgla doskonale sprawdza się w zabiegach na włosy. Pomaga przy…...

• nadmierne wypadanie włosów.

• ciąża karmienie piersią,
  • choroba nowotworowa,
  • zaburzenie krzepliwości krwi.

Nasza klinika - Bielsko-Biała

ul. Bolesława Prusa 61