Leczenie żylaków - Bielsko-Biała

Żylaki – choroba żył, która charakteryzuje się zwiększeniem średnicy żył, ścieńczeniem ściany żylnej i tworzeniem się „węzłów” – miejscowych rozszerzeń. Żylaki rozwijają się, gdy zastawki żylne przestają całkowicie się zamykać. Lekarze nazywają to niewydolnością zastawek żył. Jeśli praca zastawki żylnej zostanie zakłócona, krew gromadzi się w naczyniach nóg. To powoduje zwiększony nacisk na ścianę żył i powoduje rozszerzenie żył. W efekcie żyły powierzchowne rozciągają się i uwidaczniają się jako charakterystyczne skręcające się pod skórą struny – żylaki.

Leczenie żylaków prowadzone jest za pomocą zróżnicowanych metod, wśród których najwyższą skutecznością może pochwalić się karboksyterapia. Aby postawić diagnozę, lekarz określa stopień niewydolności żylnej i sprawdza, czy przyczyną żylaków jest choroba żył głębokich. Następnie decyduje o zakresie leczenia.

W klinice w Bielsku – Białej leczeniem żylaków zajmują się jedynie doświadczeni lekarze i kosmetolodzy. Zadbamy o to, aby dobrać najlepszą metodą leczenia, dostosowaną do twoich indywidualnych potrzeb.

Aktualnie brak zabiegów w tej kategorii.

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą jak tylko zabieg będzie dostępny w klinice.

• leczenie żylaków.

Nasza klinika - Bielsko-Biała