Dermatologia - Sosnowiec

Dermatologia stanowi dziedzinę medycyny, która bada oraz opisuje funkcje i struktury skóry, a także jej schorzenia. Jest ona złożoną specjalnością medyczną, będącą połączeniem kilku działów medycyny, takich jak: choroby naczyń, choroby wewnętrzne, alergologia, schorzenia infekcyjne, endokrynologia czy immunologia.

Dzięki dermatologii estetycznej możliwe jest zatrzymywanie procesów starzenia skóry, minimalizowanie defektów kosmetycznych, a także zmian zachodzących na skutek schorzeń skóry.

Dostępne u nas zabiegi obejmują leczenie dermatologiczne oraz dermatoskopię. Leczenie dermatologiczne w Sosnowcu jest polecane osobom, które borykają się z rozmaitymi dolegliwościami skórnymi bądź chorobami wenerycznymi. Specjalista dermatolog stosuje terapie farmakologiczne bądź rozwiązania z zakresu kosmetologii.

Dermatoskopia stanowi najistotniejsze badanie diagnostyczne, które umożliwia wykrywanie raka skóry oraz dokonywanie oceny niepokojących zmian skórnych.

SC Beauty Clinic posiada swoje siedziby w różnych miastach w Polsce, m.in. w Sosnowcu. Eksperci pracujący w naszej klinice dbają o potrzeby klientów i działają w nurcie slow beauty. Zależy nam na zapewnieniu relaksacyjnej, odprężającej atmosfery, by pacjenci zadbali o siebie nie tylko zewnętrznie, ale także wewnętrznie. W wykonywaną przez nas pracę wkładamy całe serca.

Aktualnie brak zabiegów w tej kategorii.

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą jak tylko zabieg będzie dostępny w klinice.

Nasza klinika - Sosnowiec

ul. Kilińskiego 44/IX