Światłowodowa epilacja laserowa Chromatica Platinum XL – twarz

Nadmierne owłosienie na twarzy usuwamy za pomocą epilacji laserowej Chromatica Platinium XL, która nie boli, a bywa nawet, że relaksuje pacjentów. Zapewnia długotrwały efekt gładkości.

Wiemy, jak bardzo pacjenci obawiają się bólu i dyskomfortu przypisywanego epilacji. Dlatego polecamy wszystkim zabieg laserem Chromatica Platinium XL. Dzięki systemowi chłodzenia i zastosowaniu światłowodu, wszelkie niemiłe odczucia są minimalizowane.

Działamy synchronicznie, najpierw schładzamy skórę coraz mocniej i mocniej, a następnie stopniowo podkręcając moc lasera, usuwamy włoski. Robimy tak, by oswoić twarz z działaniem energii. Dzięki temu unikasz bólu.

Chłodząca końcówka jest przyjemna w odczuciu, nie mrozi, jak to często bywa przy tego typu zabiegach, a skutecznie koi skórę, wpływając znacząco na komfort epilacji.

Ale nie tylko przyjemność jest tutaj atutem. Zabieg słynie także ze skuteczności. Laser, który stosujemy likwiduje nie tylko brodawkę włosa, ale także naczynia krwionośne. To oznacza, że unicestwiamy zarówno wąsik, włosy na policzkach, czy szyi na kilka lat. A czasem na zawsze.

Pamiętaj, że im ciemniejsze i grubsze włosy a jaśniejsza skóra, tym epilacja jest łatwiejsza i skuteczniejsza. Włosy jasne, delikatne wymagają większej liczby powtórzeń.

Najczęściej seria składa się z 4 do 6 zabiegów.

Sprawdź aktualną ofertę specjalną na ten zabieg

• usuwanie niechcianego owłosienia okolic twarzy (szyja, broda, wąsik, policzki, cała twarz).

Efekty zabiegu

• szybkie i skuteczne usunięcie niechcianego owłosienia na twarzy.

• przewlekłe choroby krwi,
  • niektóre choroby pigmentacyjne,
  • opryszczka,
  • przerośnięte blizny,
  • niektóre choroby dermatologiczne,
  • zażywanie leków takich jak: aspiryna / NSAID (np. Ibuprofen), roaccutane (ostatnie 6 miesięcy),
  • fotoalergia, niektóre alergie,
  • rak skóry,
  • rozrusznik / defibrylator,
  • ciąża,
  • źle prowadzona cukrzyca,
  • peeling mechaniczny lub chemiczny (w ciągu ostatnich 2 tygodni na obszarze, który ma być naświetlany),
  • przyjmowanie ziół z dziurawca lub nagietka (ok. 2 tygodni przed zabiegiem),
  • depilacja woskiem (ok. 1 – 2 tygodnie przed zabiegiem),
  • opalenizna (ok. 1 tydzień przed zabiegiem).

Sprawdź cenę i zarezerwuj wizytę online

zabieg dostępny jest w klinikach:

WordPress › Błąd