Makijaż permanentny ust

Wyobraź sobie, że przez trzy lata nie malujesz ust, a mimo to są pięknie podkreślone, nawet gdy się budzisz, wychodzisz z basenu, treningu, spod prysznica, gdy pijesz kawę i kończysz jeść obiad. To oczywiście efekt makijażu permanentnego ust, który ma także działanie pielęgnacyjne.

Niełatwo zachować piękne usta. Z wiekiem staje się to coraz trudniejsze. Wokół warg pojawiają się drobne zmarszczki, usta maleją i nieco tracą swojej ponętności. Makijaż ust podkreśla ich kształt, barwę, sprawiając, że nie nikną. Wzmocnione kontury, wypełnione kolorem dodają twarzy wyrazu, uwydatniają rysy.

Zabieg polega na wprowadzeniu medycznego pigmentu do warstwy ziarnistej naskórka. Wymaga od kosmetologa precyzji i zręczności, a od pacjentek cierpliwości. Bywa, że makijaż trwa nawet 3 godziny. Po upływie około 4 tygodni należy zgłosić się na zabieg korekcyjny, utrwalający efekt.

Stosujemy barwniki, które odpowiadają najwyższym europejskim standardom. Przed wprowadzeniem pigmentu wykonuje się tradycyjny makijaż, który pomaga omówić oczekiwania pacjentki. W doborze kolorów wsparcie oferuje kosmetolog.

Pigment, którego używamy, jest trwały, bezpieczny i wysokiej jakości, nie mniej jednak na każdej skórze może nieco inaczej się zachować. W zależności od ekspozycji na słońce, właściwości skórnych, fototypu pacjentki, będzie szybciej lub wolniej tracić na intensywności. Satysfakcjonujący efekt utrzyma się jednak nawet do 3 lat.

Prosimy o punktualne przybycie na zabieg.

Sprawdź aktualną ofertę specjalną na ten zabieg

• podkreślenie naturalnej linii ust,
  • uwypuklenie warg,
  • podkreślenie czerwieni wargowej,
  • likwidacja asymetrii warg.

Efekty zabiegu

• podkreślone usta,
  • intensywny koloryt czerwieni wargowej,
  • symetryczna linia ust,
  • trwały kolor, świeży wygląd.

• choroba nowotworowa,
  • ciąża i karmienie piersią,
  • czynne skórne infekcje bakteryjne,
  • czynne skórne infekcje wirusowe,