Komórki macierzyste – medycyna regneracyjna

Komórki macierzyste mają nieograniczone możliwości podziału i różnicowania się do regeneracji w zależności od potrzeb danej tkanki. Występują one niemalże we wszystkich tkankach, stąd tak szerokie ich wykorzystywanie – zarówno w medycynie konwencjonalnej jak i estetycznej czy kosmetologii. Metoda ta pozwala nie tylko na przedłużenie młodego wyglądu ale również ułatwia leczenie defektów skórnych.

Powszechnie stosuje się ludzkie oraz roślinne komórki macierzyste. Ich zadaniem jest stymulacja i ochrona komórek naskórka – przywrócenie jego prawidłowego funkcjonowania i nadanie mu odpowiedniego wyglądu. Komórki macierzyste przyczyniają się do prawidłowego procesu gojenia ran, oparzeń, przy leczeniu łysienia czy trądziku.

W medycynie estetycznej często wykorzystuję się je ze względu na ich właściowości opóźniające starzenie, gdyż chronią przed promieniowaniem UV, pobudzają syntezę kolagenu, chronią przed stresem oksydacyjnym, dzięki czemu dochodzi do redukcji zmarszczek.

Obecnie stosuje się zabieg z użyciem osocza wysokopłytkowego w mezoterapii, wypełnienie lub nałożenie maski komórkowej. Metoda jest naturalna i bezpieczna, pozbawiona ryzyka wystąpienia reakcji alergicznej.

Sprawdź aktualną ofertę specjalną na ten zabieg

• leczenie łysienia androgenowego,
  • redukcja ran, blizn i rozstępów,
  • rewitalizacja wiotkiej skóry twarzy, szyi, dekoltu,
  • profilaktyka przeciwstarzeniowa,
  • wspomaganie innych zabiegów np. laserowego.

Efekty zabiegu

• spłycenie zmarszczek,
  • wyrównanie kolorytu skóry,
  • wzmocnienie elastyczności skóry, poprawa jej gęstości,
  • silne pobudzenie regeneracji naskórka,
  • długotrwałe efekty rewitalizujące.

• przewlekłe choroby o znacznym stanie zaawansowania.

Sprawdź cenę i zarezerwuj wizytę online

zabieg dostępny jest w klinikach:

WordPress › Błąd