Leczenie żylaków - Wrocław

Żylaki wiążą się ze stosowaniem pewnych środków ostrożności, wskazań do profilaktyki, które pozwalają uniknąć dalszego rozwoju choroby, pomagając zmniejszyć prawdopodobieństwo leczenia operacyjnego. Żylaki to choroba, w wyniku której ściana żylna staje się cieńsza, zwiększa się światło żył.

Dzisiaj żylaki określa się jako prawdziwą plagę: badania pokazują, że występuje u 30-40% kobiet i 10-20% mężczyzn powyżej 18 roku życia. Żylaki są często diagnozowane u osób w średnim wieku i osób starszych.
Leczenie żylaków wiążę się z przeprowadzeniem wywiad w celu ustalenia czynników ryzyka i przyczyn. Lekarz wizualnie bada pacjenta. W celu uwidocznienia naczyń krwionośnych, w celu zbadania stanu przepływu krwi wykonuje się dupleksową ultrasonograficzną ultrasonografię tętnic.

W naszej klinice we Wrocławiu stosowane są bezpieczne zabiegi, które skutecznie likwidują występowanie żylaków przy całkowitej eliminacji ryzyka uszkodzenia nerwów. Nasza klinika zatrudnia profesjonalistów, którzy stosują tylko sprawdzone metody leczenia. Pacjenci wysoko cenią pracę lekarzy kliniki i zyskują pewność co do prawidłowości etapów leczenia.

Aktualnie brak zabiegów w tej kategorii.

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą jak tylko zabieg będzie dostępny w klinice.

• leczenie żylaków.

Nasza klinika - Wrocław