Leczenie żylaków - Sosnowiec

Naczynia krwionośne w organizmie to kanał dla przepływu krwi. Jeśli chodzi o naczynia krwionośne kończyn dolnych, tętnice przenoszą krew pod wysokim ciśnieniem wzbogaconą tlenem z serca do kończyn dolnych. Dlatego żyły mają cieńsze i mniej elastyczne ściany niż tętnice. Jeśli ciśnienie w żyłach rośnie z jakiegokolwiek powodu przez długi czas, może to być główną przyczyną żylaków kończyn dolnych.

Chorobie sprzyja również nieprawidłowe działanie lub uszkodzenie zastawek, które pomagają wepchnąć krew w górę. Leczenie żylaków w naszej klinice w Sosnowcu jest skoncentrowane na eliminacje efektów, jak i przyczyn dolegliwości. Jeśli nie leczysz żylaków nóg, w przyszłości mogą wystąpić duże problemy, zarówno z żyłami, jak i skórą nóg. W związku z tym choroba może prowadzić do znacznego dyskomfortu, a nawet niepełnosprawności, w zależności od podstawowych zadań i nasilenia. Niektóre z tych powikłań mogą bardzo zagrażać życiu. Leczenie zostanie określone na podstawie wieku, ogólnego stanu zdrowia i stadium choroby.

Aktualnie brak zabiegów w tej kategorii.

Zostaw nam swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą jak tylko zabieg będzie dostępny w klinice.

• leczenie żylaków.

Nasza klinika - Sosnowiec