Leczenie wypadania włosów - Chorzów

Piękne i zadbane włosy to duma każdej kobiety. Wiele badań potwierdza, że włosy kobiety i jej wizerunek własny są ze sobą ściśle powiązane. A żeby włosy wyglądały na zadbane i lśniące, muszą być przede wszystkim zdrowe.

Jeśli tracisz więcej niż 100 włosów dziennie, jest to powód do zmartwień, ponieważ aktywna utrata włosów może wskazywać na wszelkie zaburzenia w organizmie. Aby rozwiązać problem wypadania włosów, konieczne jest zrozumienie przyczyny ich pojawienia się, metod leczenia i niezapominanie o odpowiedniej pielęgnacji.

Przyczyny wypadania włosów u kobiet są wielorakie. Mogą być związane nie tylko z czynnikami zewnętrznymi, ale także ze stanem hormonalnym, brakiem witamin i innymi okolicznościami. W większości przypadków problem ustępuje po wyeliminowaniu przyczyny jego wystąpienia.

Leczenie wypadania włosów w klinice w Chorzowie odbywa się między innymi z wykorzystaniem mezoterapii i karboksyterapii. Za pomocą igieł do struktury włosa wprowadza się substancje, która stymuluje mieszki włosowe i zwiększa ukrwienie skóry głowy.

• nadmierne wypadanie włosów.

• ciąża i laktacja,
  • problemy z krzepliwością krwi.

Nasza klinika - Chorzów

ul. Wolności 45