Leczenie trądziku - Chorzów

Choroba trądzikowa (trądzik, pryszcze) to zmiany skórne związane ze stanem zapalnym i zaburzeniami pracy gruczołów łojowych. Trądzik najczęściej występuje na twarzy, a także górnej części pleców, klatce piersiowej, gdzie znajduje się większość gruczołów łojowych (tzw. Strefy łojotokowe).

Trądzik to złożone schorzenie mieszków włosowych i gruczołów łojowych. Kiedy mieszki włosowe kanalików łojowych są zatkane, pojawia się trądzik (inna nazwa to zaskórniki). Wytwarzanie sebum pod czopem zamkniętego przewodu łojowo-włosowegon jest idealną pożywką dla bakterii (trądzik propionowy). Szybki wzrost populacji bakterii prowadzi do rozwoju stanu zapalnego, który może objawiać się na skórze od małych pryszczów do ogromnych ropnych pryszczów.

Leczenia trądziku w klinice w Chorzowie polega na zastosowaniu efektywnej i skutecznej metody peelingu. Dobór intensywności terapii następuje indywidualnie, w zależności od stopnia zaawansowania choroby.

Peelingi medyczne – zabieg na twarz

Ich celem jest intensywne złuszczenie naskórka i dotarcie do skóry właściwej. W zależności od substancji po którą sięgniemy, możemy uzyskać efekt oczyszczający, odmładzający, rozjaśniający, itp. Do…...

• trądzik pospolity,
  • łojotok,