Leczenie trądziku różowatego - Wrocław

Trądzik różowaty jest powszechnie występującą przewlekłą chorobą zapalną skóry ze skłonnością do bardzo widocznych obszarów skóry, takich jak twarz. Kosmetyczne objawy trądziku różowatego mogą być znaczne i mogą znacznie obniżyć jakość życia pacjenta. Chociaż nie ma ostatecznego lekarstwa na trądzik różowaty, skuteczne leczenie objawów może złagodzić szkodliwe skutki tego schorzenia i poprawić jakość życia.

Leczenie trądziku różowatego koncentruje się na łagodzeniu objawów kosmetycznych. Leczenie przybiera różne formy ale najskuteczniejszą metodą są peelingi. Po oczyszczeniu skóry stosujemy środki nawilżające, które nie zawierają substancji drażniących, ściernych ani alergenów.

W naszej klinice we Wrocławiu stosujemy jedynie bezpieczne, sprawdzone i skuteczne metody leczenia trądziku. W większości przypadków nasze metody leczenia pozwalają na znaczne ograniczenie rozprzestrzeniania się trądziku, a w wielu przypadkach dochodzi do całkowitego wyleczenia.

Peelingi medyczne – zabieg na twarz

Ich celem jest intensywne złuszczenie naskórka i dotarcie do skóry właściwej. W zależności od substancji po którą sięgniemy, możemy uzyskać efekt oczyszczający, odmładzający, rozjaśniający, itp. Do…...

• oczyszczanie skóry,
  • odmłodzenie skóry,
  • rozjaśnienie skóry.

• ciąża i laktacja,
  • aktywna opryszczka,
  • terapia retinoidami,
  • przerwana ciągłość naskórka,
  • poważne stany zapalne skóry.

Nasza klinika - Wrocław

ul. Mińska 38