Leczenie trądziku różowatego - Chorzów

Trądzik różowaty jest chorobą przewlekłą, w której skóra staje się zaczerwieniona, pojawiają się wykwity krostkowe, naczyniowe „gwiazdki” i jasnoróżowy trądzik. Z reguły wraz z wiekiem problemy z naczyniami serca, łączą się z problemami o charakterze lokalnym – naczyniowymi zmianami na twarzy, w tym w okolicy nosa.

Aby zapobiec tym niepotrzebnym powikłaniom, zaleca się terapię naczyniową, która polega na stosowaniu wyłącznie nowoczesnych, nieszkodliwych i najskuteczniejszych środków do peelingu. Pamiętaj, że mówimy nie tylko o twoim wyglądzie, ale także o twoim zdrowiu, dlatego kontaktując się ze specjalistami z kliniki w Chorzowie – masz pewność, że zastosujemy najskuteczniejsze i najbezpieczniejsze formy leczenia.

Leczenie trądziku różowatego w naszej klinice ma charakter kompleksowy. Ma na celu nie tylko jednorazową korektę choroby w danym momencie, ale także zapobieganie nawrotom w przyszłości, ponieważ bez kompleksu specjalistycznej terapii naczyniowej choroba ta ma tendencję do ponownego zaostrzenia. Używamy tylko bezpiecznych leków i technik.

Peelingi medyczne – zabieg na twarz

Ich celem jest intensywne złuszczenie naskórka i dotarcie do skóry właściwej. W zależności od substancji po którą sięgniemy, możemy uzyskać efekt oczyszczający, odmładzający, rozjaśniający, itp. Do…...

• oczyszczanie skóry,
  • odmłodzenie skóry,
  • rozjaśnienie skóry.

• ciąża i laktacja,
  • aktywna opryszczka,
  • terapia retinoidami,
  • przerwana ciągłość naskórka,
  • poważne stany zapalne skóry.