Blefaroplastyka - Chorzów

Blefaroplastyka to operacja korygująca kształt powiek, która przy relatywnie niskich kosztach czasowych i finansowych oraz niższym poziomie ryzyka daje bardzo wyrazisty, odmładzający efekt.

Stosowanie różnych maści i kremów oraz regularne wizyty u kosmetyczki nie zawsze pozwala zamaskować pojawiające się oznaki starzenia. W tej pozornie beznadziejnej sytuacji na ratunek może przyjść plastyka powiek.

W naszej klinice w Chorzowie. Plastyka powiek ma na celu wyeliminowanie opadających powiek, worków pod oczami, zmarszczek wokół oczu. W wyniku plastyki powiek pacjent może trwale pozbyć się niechcianych zmarszczek i worków (przepuklin tłuszczowych) wokół oczu. Oprócz efektu głównego, po operacji plastycznej powiek często nieoczekiwanie obserwuje się u pacjenta ogólny efekt „odmłodzenia”, który nie tylko dodaje pewności siebie, ale także podnosi samoocenę jednostki. Przeciwwskazaniami do plastyki powiek są różnego rodzaju powikłania sercowo-naczyniowe, cukrzyca, astma oskrzelowa, choroby krwi (w szczególności słabe krzepnięcie), różnego rodzaju choroby ogólnoustrojowe (na przykład reumatyzm). Oczywiście operacja powiek nie jest wykonywana w przypadku chorób przewlekłych. We wszystkich innych przypadkach plastyka powiek przebiega bez komplikacji i daje doskonały wynik.

Radiofrekwencja mikroigłowa Ellisys – blefaroplastyka powiek

Zastanawiasz się, czy jest sposób na ciążące, opadające fałdy powiek, które Cię postarzają i dają wrażenie zmęczenia a nawet choroby? Powieki można „podnieść” i przywrócić…...

• ograniczenie pola widzenia,
  • niewydolność mięśnia dźwigacza powieki górnej,
  • bóle głowy,
  • zmęczenie i uczucie ciężkości powiek – spowodowane wiotką skórą powiek,
  • opadająca powieka,
  • zwiotczała skóra powiek, utrata jędrności w tej okolicy.

• niewydolność krążenia,
  • niewydolność wątroby,
  • cukrzyca,
  • skazy naczyniowe,
  • niedokrwistość,
  • nieuregulowane ciśnienie tętnicze krwi,
  • infekcje,
  • choroby zębów,
  • stany zapalne skóry twarzy.